New Page
Regulamin
1) Nie spamujemy, nie wklejamy linków do innych for, ani w postach ani w profilu. Nie zamieszczamy ogłoszeń innych niż bezpośrednio dotyczących fora (te należy zamieszczać w stworzonych do tego celu działach), chyba że za uprzednią zgodą jednego z administratorów.
Złamanie: usunięcie linku, zamknięcie tematu, w przypadku powtarzania się -> ostrzeżenie. W bardziej radykalnych przypadkach: zablokowanie dostępu do forum.
2) Nie wklejamy linków do wirusów/trojanów itp szkodliwych programów.
Złamanie: ostrzeżenie/ban na forum/ban na IP.
3) Nie używamy wulgarnych słów. Nie oskarżamy ani tym bardziej nie obrażamy bezpodstawnie innych użytkowników forum.
Złamanie: ostrzeżenie.
4) Zakładając nowy wątek:
- najpierw sprawdzamy czy już takiego nie ma (opcja SZUKAJ u gory).
Jeśli nie było takiego wątku, to zakładamy go w odpowiednim dziale, starając się tak dobrać tytuł wątku aby w miarę dokładnie określał jego treść (np. zamiast 'pytanie' albo 'wyprawy' -> 'pytanie odnośnie odnawiania wypraw').
Złamanie: zamknięcie tematu bez odpowiedzi. W przypadku recydywy - zablokowanie możliwości zakładania nowych tematów, ostrzeżenia.
5. W przypadku założenia na forum drugiego konta przez tego samego użytkownika i aktywnego używania obu - ban na IP
6) Sygnatury
Maksymalny rozmiar sygnatury (podpisu) użytkownika to 11 linijek tekstu czcionką podstawową (wielkość i styl jak przy edycji sygnatury) lub inaczej 140 pikseli.
Niedotyczy: Trade Moderatorów, Moderatorów, Super Moderatorów, Operatorów, Administratorów
Złamanie: usunięcie sygnatury + ostrzeżenie, w przypadku recydywy zablokowanie możliwości ustawienia sygnatury.
Złamanie: patrz pkt 6. W skrajnych przypadkach - blokada czasowa w grze.
4 ostrzeżenia = ban
Generalna zasada ułatwiająca życie: "Jeśli nie wiesz jak się zachować, na wszelki wypadek zachowuj się przyzwoicie".